Dec 18, 2011

أنا الطرف التالت


أنا الطرف التالت الشهير ب:الأصابع الخفية
ألعب فى .....العلاقة الجميلة بين الجيش والشعب
ونجحت فى كسر شعار :إيد واحدة
أنا من يطلق الرصاص على المتظاهرين وأحيانا على الجيش
أنا من سرقت مدرعة الجيش ودهست الناس أمام ماسبيرو
وقبلها عملت كشف عذرية لمتظاهرات
وبعدها قتلت ضباط جيش تمردوا على المجلس
وهذه الأيام أسحل البنات وأعريهم
أؤكد لكم أن المجلس برئ وحنين وطيب
ومش فاسد ولا عمره سرق ولا تاجر فى السلاح أيام مبارك
ولا بيحكم البلد بالحديد والنار
ولأني عبقري وعظيم
لا الأمن الوطني (اللي هو أمن الدولة بكامل هيئته)ولا المخابرات ولا غيرها من الأجهزة قادرة تمسكني
أعرف أنني أضعكم فى مأزق
فإما أن المجلس عاجز أو متواطئ فى القبض علي
وفى الحالتين عليه ترك الحكم
لكنني أعرف أن الشعب المصري العظيم يحب الجيش المصري العظيم
وكل أكتوبر يغنون معا ويرقصون
لكن فقط أخلص ضميري وأعترف بما سبق
والله الموفق
...
وصلت الإعترافات اليوم من فاكس برمائي رقم 0900873737347646465

1 comment:

Anonymous said...

يعني علشانه امير !!! .اصبروا نشوف نتيجة التحقيقات والموضوع .مايجوز الاتهام الباطل